Menu

Ontdek hier onze

Ruilen & Retourneren

Gelukkig heeft Nederland goede wetgeving voor aankopen bij webwinkels. Op deze zogenoemde ’aankopen op afstand’ is het zogenoemde ’herroepingsrecht’ van toepassing, inclusief een zogenoemde ’zichttermijn’. Dit betekent dat je vrijwel alles binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan. De kosten van terugsturen zijn voor rekening van de koper. Dit is wettelijk zo geregeld.

Gezondheid, veiligheid en en met name hygiëne staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom brengen wij je graag vooraf op de hoogte van onze voorwaarden. Deze staan reeds beschreven in onze Algemene Voorwaarden, maar onderstaand tref je de belangrijkste punten in niet-juridische taal aan.

Het retourneren van producten is alleen toegestaan als

– dit vooraf met ons is besproken en door ons een akkoord is gegeven;
– het product en de verpakking in de originele staat zijn;
– het product en de verpakking compleet en onbeschadigd zijn;
– het product ongebruikt en/of ongedragen is;
– de seal-verpakking (=verzegeling) van producten, of gedeelten van een product, zoals slips, strings, kousen/pantys, (string)body’s, catsuits en tepelversieringen, ongeopend zijn.

Vergeet vooral de eerste voorwaarde niet: vooraf overleggen. Het niet uit moeten zoeken van wie een geretourneerd pakket is, scheelt ons veel tijd. Tijd die wij liever aan nuttiger zaken besteden, zoals ons assortiment 😉

Gelukkig heeft Nederland goede wetgeving voor aankopen bij webwinkels. Op deze zogenoemde ’aankopen op afstand’ is het zogenoemde ’herroepingsrecht’ van toepassing, inclusief een zogenoemde ’zichttermijn’. Dit betekent dat je vrijwel alles binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan. De kosten van terugsturen zijn voor rekening van de koper. Dit is wettelijk zo geregeld.

Gezondheid, veiligheid en en met name hygiëne staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom brengen wij je graag vooraf op de hoogte van onze voorwaarden. Deze staan reeds beschreven in onze Algemene Voorwaarden, maar onderstaand tref je de belangrijkste punten in niet-juridische taal aan.

Het retourneren van producten is alleen toegestaan als

– dit vooraf met ons is besproken en door ons een akkoord is gegeven;
– het product en de verpakking in de originele staat zijn;
– het product en de verpakking compleet en onbeschadigd zijn;
– het product ongebruikt en/of ongedragen is;
– de seal-verpakking (=verzegeling) van producten, of gedeelten van een product, zoals slips, strings, kousen/pantys, (string)body’s, catsuits en tepelversieringen, ongeopend zijn.

Vergeet vooral de eerste voorwaarde niet: vooraf overleggen. Het niet uit moeten zoeken van wie een geretourneerd pakket is, scheelt ons veel tijd. Tijd die wij liever aan nuttiger zaken besteden, zoals ons assortiment 😉

Zodra een retour-artikel wat aan de voorwaarden voldoet bij ons binnenkomt, wordt het aankoopbedrag zo spoedig als mogelijk terugbetaald. Artikelen die toch gebruikt of beschadigd zijn of waarvan de seal-verpakking(en) geopend zijn, kunnen wij uiteraard niet meer verkopen. Terugbetaling is in die gevallen uitgesloten. Bij artikelen met bijvoorbeeld een beschadigde of ontbrekende verpakking passen wij een door ons vast te stellen waardevermindering toe. Terugbetaling van het resterende bedrag gebeurt in de vorm van een tegoedbon.

Ondanks onze goede zorgen kan het gebeuren dat je pakket onderweg beschadigd raakt. Natuurlijk is dit erg vervelend, maar helaas niet te voorkomen. Transport is immers mensenwerk. Een lichte beschadiging aan de buitenzijde van de doos hoeft geen probleem op te leveren voor de inhoud. Mocht blijken dat de inhoud wel degelijk beschadigd is, maak dan een foto van de doos en de inhoud waarop de beschadigingen duidelijk zichtbaar zijn. Mail daarna de foto(‘s) naar [email protected] en wij nemen contact met je op.

Als de doos en inhoud bij het aanbieden zwaar beschadigd zijn, bijvoorbeeld als de doos fors gedeukt en nat is van bijvoorbeeld lekkende massageolie, neem het pakket dan niet in ontvangst. De bezorger neemt het pakket dan terug. Laat ons dat direct weten en wij zorgen dat je alsnog en zo spoedig als mogelijk een nieuw en hopelijk onbeschadigd pakket in huis hebt. Als je besluit het zwaar beschadigde pakket toch in ontvangst te nemen, dan is dat volledig op eigen risico. Na ontvangst schade aan een pakket claimen bij de transporteur is helaas niet mogelijk.