Ontdek hier onze

Ruilen & retourneren

🔄 Retourneren? Fluitje van een cent!

Wist je dat je dankzij de Nederlandse wet lekker veel online shopplezier hebt zonder zorgen? Dat hele ‘herroepingsrecht’ en die ‘zichttermijn’ zijn eigenlijk gewoon fancy woorden voor: “Je hebt 14 dagen om te beslissen of je blij wordt van je aankoop.” Maarzoals met alles, zijn er een paar regeltjes.

📦 Even opletten voor je het terugstuurt:

  • Eerst even bellen: Neem contact met ons op voordat je iets retourneert.

  • Als nieuw: Zowel het product als de doos moeten eruitzien alsof ze net uit de winkel komen.

  • Compleet & onbeschadigd: Alles moet er nog bij zitten en zonder krasjes, deukjes of andere gekkigheid.

  • Niet gedragen of gebruikt: We willen alles graag net zo fris terug als dat het naar je toekwam.

  • De verzegeling intact: Voor sommige producten zoals slips, kousen, body’s en andere intieme zaken moet de verzegeling nog dicht zijn.

  • De kosten van het terugsturen betaal jij, dat is wettelijk zo bepaald.

👍 Kleine lettertjes? Niet bij ons! Voor de liefhebbers hebben we alles ook nog in onze Algemene Voorwaarden  staan, maar we snappen dat je soms gewoon de highlights wilt. Dus voilà, hierboven heb je ze!

🚀 Waarom eerst even bellen? Simpel! Als we weten dat jouw pakketje eraan komt, kunnen we sneller schakelen. En dan houden we meer tijd over om onze designs nog mooier te maken. Win-win!

Zijn er uitsluitingen? JA, Maatwerk wordt speciaal voor jou gemaakt. Retourneren is dan niet mogelijk een enkele aanpassing wel. Meerdere aanpassing worden in rekening gebracht.

Terugbetaling

💰 Terugbetaling? Snel geregeld! Als jouw retourpakketje netjes bij ons binnenkomt en alle vakjes aanvinkt, dan zorgen we ervoor dat je geld snel weer jouw kant op komt. Maar als je product gebruikt is, een krasje heeft of die superbelangrijke verzegeling mist… Tja, dan kunnen we ‘m niet meer aan een ander verkopen.

🚫 Geen volle portemonnee terug bij:

  • Gebruikssporen of beschadigingen.

  • Een geopende verzegeling (die dingen zitten er niet voor niets!).

Nederland
€ 7,50 onder de € 100,-
Gratis boven de € 100,-

Europa
€ 17,50
gratis verzending boven de € 150,00

Aflevering zal over het algemeen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De pakketten worden via onze transporteur(s) verzonden en op werk- en zaterdagen bezorgd. Waar mogelijk versturen wij kleine bestellingen per envelop-post.

Natuurlijk is het ook mogelijk om iets op een ander adres dan je huisadres te laten bezorgen, bijvoorbeeld je werkadres. Zorg eerst dat alle producten die je wil bestellen in je winkelwagen zijn geplaatst. Klik dan op ’Naar de kassa’. Bij ‘Factuuradres’ kun je onderaan vinkje plaatsen bij ’Verzend naar een ander adres’. Vul daarna bij ‘Afleveradres’ het alternatieve adres in.

Natuurlijk is het ook mogelijk om iets op een ander adres dan je huisadres te laten bezorgen, bijvoorbeeld je werkadres. Zorg eerst dat alle producten die je wil bestellen in je winkelwagen zijn geplaatst. Klik dan op ’Naar de kassa’. Bij ‘Factuuradres’ kun je onderaan vinkje plaatsen bij ’Verzend naar een ander adres’. Vul daarna bij ‘Afleveradres’ het alternatieve adres in.

Producten van ons eigen maatlabel kunnen vaak op afroep worden gemaakt. Deze levertijd duurt ca. 2/3 dagen.

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je een verzendbevestiging. Als wij je bestelling per pakket verzenden, vermelden wij in dit bericht de Track & Trace-code waarmee je de status van je bestelling vanaf de eerste werkdag na de verzenddatum kunt volgen. Daarnaast ontvang je van de transporteur een e-mail met daarin een tijdsindicatie van de levering. Op deze manier kun je precies zien op welke dag en moment je pakket wordt bezorgd.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen, dan zal de transporteur het pakket de volgende dag afleveren bij een service/afhaalpunt. De transporteur laat een bericht achter in je brievenbus over de locatie. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, want dit moet je op het service/afhaalpunt laten zien. Je kunt het pakket gedurende zeven (7) (werk)dagen ophalen, daarna wordt je bestelling naar Yolanda Lingerie retour gezonden.

Mocht je door onvoorziene problemen niet in staat zijn geweest het pakket op te halen, dan kunnen wij na terug ontvangst het pakket opnieuw naar je versturen. Uiteraard dien je dan opnieuw de verzendkosten te betalen. Mocht je hier van afzien, dan storten wij het aankoopbedrag terug onder aftrek van € 7,50 administratiekosten.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen, dan zal de transporteur het pakket de volgende dag afleveren bij een service/afhaalpunt. De transporteur laat een bericht achter in je brievenbus over de locatie. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, want dit moet je op het service/afhaalpunt laten zien. Je kunt het pakket gedurende zeven (7) (werk)dagen ophalen, daarna wordt je bestelling naar Yolanda Lingerie retour gezonden.

Mocht je door onvoorziene problemen niet in staat zijn geweest het pakket op te halen, dan kunnen wij na terug ontvangst het pakket opnieuw naar je versturen. Uiteraard dien je dan opnieuw de verzendkosten te betalen. Mocht je hier van afzien, dan storten wij het aankoopbedrag terug onder aftrek van € 7,50 administratiekosten.

Wij zijn zuinig op onze planeet en de toekomstige leefomgeving van alle (klein)-kinderen. Daarom proberen wij de verpakkingen en opvulmaterialen van onze toeleveranciers zoveel als mogelijk een tweede leven te geven.